Etualalla irtopalotila ja Wisecon mäntä.
Cheetah Cub sylinterisarja. Nikasil pinnoitetut sylinterit.
Kanavat: 4 imukanavaa, 6 huuhtelukanavaa, 3 pakokanavaa (yhden sylinterin).
-Billet sylinterinkansi, vaihdettavat palotilat (Pro Design). Palotilat ja paljealueet sorvattu moottorille soveltuvimmiksi.
-2 kpl Mikunin 34mm litteäluistisia kaasuttimia, power jet lisärikastus suuttimet, ilmanpuhdistimet Pipercross.
-Sähköinen Carterin polttoainepumppu.
-Petrol Kingin säädettävä polttoainepaineen säädin.
-Sytytysjärjestelmä Zeeltronicin säädettävä CDI.
-Vesiruisku pakoputkien alkukäyriin alentamaan keskikierrosalueen pakokaasujen lämpötilaa.(pakolämmön laskemisella huijataan putkien viritystaajuutta kriittisellä keskialueella) tällä saadaan lisää tehoa ja vääntöä.
-HodRods kampiakseli ja kiertokanget.
-Lämpötilan mittaukset 4 kanavaisella TC-1:llä:
- 2 kanavaa pakokaasun lämpötiloille.
- 1 kanava veden lämpötilalle.
- 1 kanava öljyn lämpötilalle.
- jokaiselle kanavalle voi asettaa erikseen hälytys rajat.
Powerjet suutin.
Moottorin koekasaus, osien sopivuuden tarkistus.
Kanavien asteiden mittaus pakoputkien valmistusta varten.
-pako 196.
-huuhtelu 132.
Sylinterin huuhtelukanavista lohkoonpäin n. 4 mm olkapää.
Lohkon porttaus tiivisteen mukaan (tiiviste sovitettu ensin sylinteriin).
Lopullinen huuhtelukanavien sovitus, lohko ja sylinteri kiinnitettynä toisiinsa.
-Imuputkistoa jatkettu, alumiinista sorvattu putki imukurkun ja kaasuttimen väliin.