Etualalla irtopalotila ja Wisecon mäntä.


Cheetah Cub sylinterisarja. Nikasil pinnoitetut sylinterit.

Kanavat:  4 imukanavaa, 6 huuhtelukanavaa, 3 pakokanavaa (yhden sylinterin).

-Billet sylinterinkansi, vaihdettavat palotilat (Pro Design). Palotilat ja paljealueet sorvattu moottorille soveltuvimmiksi.

-2 kpl Mikunin 34mm litteäluistisia kaasuttimia, power jet lisärikastus suuttimet, ilmanpuhdistimet Pipercross.

-Sähköinen Carterin polttoainepumppu.

-Petrol Kingin säädettävä polttoainepaineen säädin.

-Sytytysjärjestelmä Zeeltronicin säädettävä CDI.

-Vesiruisku pakoputkien alkukäyriin alentamaan keskikierrosalueen pakokaasujen lämpötilaa.(pakolämmön laskemisella huijataan putkien viritystaajuutta kriittisellä keskialueella) tällä saadaan lisää tehoa ja vääntöä.

-HodRods kampiakseli ja kiertokanget.

-Lämpötilan mittaukset 4 kanavaisella  TC-1:llä:

  • 2 kanavaa pakokaasun lämpötiloille.
  • 1 kanava veden lämpötilalle.
  • 1 kanava öljyn lämpötilalle.
  • jokaiselle kanavalle voi asettaa erikseen hälytys rajat.
 -Hälytyksille alumiinista sorvattu led valopaneeli.


Powerjet suutin.


Moottorin koekasaus, osien sopivuuden tarkistus.
Kanavien asteiden mittaus pakoputkien valmistusta varten.
-pako 196.
-huuhtelu 132.



Sylinterin huuhtelukanavista lohkoonpäin n. 4 mm olkapää.



Lohkon porttaus tiivisteen mukaan (tiiviste sovitettu ensin sylinteriin).



Lopullinen huuhtelukanavien sovitus, lohko ja sylinteri kiinnitettynä toisiinsa.


-Imuputkistoa jatkettu, alumiinista sorvattu putki imukurkun ja kaasuttimen väliin.